敏敏. Powered by Blogger.
RSS

但愿平平安安

昨天,吃了午餐后,突然像以前一样

心脏阵阵的刺痛,呼吸有一点困难

已经很多年了,也很多次了

其实…、

只要吃到不适合的东西,就会这样,

Yakult、澳洲蜜糖、某店的海鲜面还有很多很多,

但这次芋头饭也列入名单了..

第一次喝yakult,一个人倒在客厅爬不起来,出不到声音...

第一次喝澳洲蜜糖,妈妈抱着我要想送我入院...

还有一次在补习中心,老师和学生们傻掉,马上送我回家...

我想应该是和小时候的毛病有关系吧

但却不敢去医院做全身检查,

所以就算痛时,也不会马上告诉爸爸妈妈,

因为我相信躺一下,慢慢呼吸,很快就会没事了

每次都会好的

但其实也会害怕,哪次可能没那么幸运

我还有很多事情没有做,没有实现的说


不管怎样,

我永远都是陈家的小女儿,比比龙的比比敏

不会变的…=)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Anonymous said...

sure healthy always! dun worry! =)

-敏敏- said...

sure..hey,u got feel a bit weird tat we r not going bc to ukm ?
i miss UKM..for very first time..
haha..

Tiffanie said...

Hey min min~ take good care of yourself!! Do go and see doctor if not feeling well~ Healthiness is always important!! Take care ya~ miss you guys alot!! ^^

YC @ Jane said...

Take care arhh Min~~ =D Not feeling well must see doctor arh.. Waiting you come to Serdang xD

Anonymous said...

ya, i miss ukm oso! n i miss u as well, n oso coursemie mun, n oso junior mun n oso zon 3 n oso lecturer and oso da 3 ma lak lou+ sebiji melon...xD

Anonymous said...

I also got such prblm le.. but not due to food. Mine more due to stress. =(

Miss UKM? hahahaha I miss u all more than UKM. lol